Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01 13:59 - Бивш офицер от разузнаването на САЩ: НАТО не е в състояние да води мащабни боеве с Русия (+видео)
Автор: iw69 Категория: Политика   
Прочетен: 422 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 30.01 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
„Северноатлантическият пакт не може да влезе в пряк сблъсък с Русия заради Украйна, тъй като не е в състояние да води широкомащабни боеве“. Това заяви бившият офицер от американското военно разузнаване Скот Ритър в интервю за YouTube-канала „Ask The Inspector“.

«НАТО няма възможности да се намеси пряко (в конфликта в Украйна). Виждаме в момента, че това е напълно несъстоятелна организация. НАТО не може да води широкомащабни наземни боеве повече от седмица или две», призна той.

Ритър отбеляза, че възможностите на руския военно-промишлен комплекс далеч надхвърлят тези на страните-членки на алианса. Той също така подчерта, че днес руската армия е най-силната в света, докато въоръжените сили на страните от блока са в плачевно състояние: числеността на британската армия намалява, германските и френските войници изобщо не умеят да воюват.

«НАТО е в упадък… Ако американска бригада влезе в боеве (в Украйна), тя ще бъде унищожена за три, три дни и половина. Те не знаят как да воюват в този конфликт», обобщи бившият американски морски пехотинец.

Москва многократно подчертава, че не представлява заплаха за никоя от страните от Северноатлантическия алианс, но няма да пренебрегне действия, които са потенциално опасни за нейните интереси. В същото време тя остава отворена за диалог, но на равноправна основа, а Западът трябва да се откаже от курса си към милитаризация на Европа.

Както отбеляза руският президент Владимир Путин, страната не желае пряк военен сблъсък с НАТО, но ако някой пожелае, Москва е готова за това.


 




Гласувай:
9



1. rara - Токсичните хора лъжат компулсивно ...
30.01 14:54
Токсичните хора лъжат компулсивно – не само останалите, но и самите себе си. Те правят всичко възможно, за да се убедят, че лъжите им са реалност. Естествено, трудно е да поддържаш адекватна мрежа от лъжи.
Много лесно е да си припомниш събитие, което се е случило в действителност. Но когато става дума за измислени истории, тук вече нещата загрубяват. Лъжците често се саморазобличават, като започват да си противоречат с други лъжи.
цитирай
2. iw69 - Rara,
30.01 15:46
на мен не ми е правило впечатление до сега в предаванията си американският полк. Скот Ритър да е лъгал. Съответно не виждам основание да го прави горе.
А между другото подобни изказвания за непригодността на НАТО да води и спечели голяма война са правили и много други западни коментатори и военни.
цитирай
3. rara - на мен не ми е правило впечатление до ...
30.01 21:02
iw69 написа:
на мен не ми е правило впечатление до сега в предаванията си американският полк. Скот Ритър да е лъгал. Съответно не виждам основание да го прави горе.
А между другото подобни изказвания за непригодността на НАТО да води и спечели голяма война са правили и много други западни коментатори и военни.


Е ти си специалист по войните, но на мен ми е достатъчна логиката. Под голяма война не се разбира ядрена, защото това означава край на всичко. Русия вече две години се напъва с Украйна, а какво би станало, ако се намеси примерно и Полша? Не цялото НАТО - само Полша...
цитирай
4. kvg55 - iw69,
30.01 21:46
СатаНАТА–то и конкретно САЩ вече изоставиха Украйна и Русия и вече се бият с хутите.
цитирай
5. iw69 - rara,
31.01 06:21
аз няма как да съм специалист по войните, защото не съм военен. Аз само мога да си създам мнение, четейки и гледайки все още свободни и независими медии, и избягвайки да се информирам от средствата за масова дезинформация, като родните казионни такива и други подобни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iw69
Категория: Политика
Прочетен: 4900226
Постинги: 2553
Коментари: 6436
Гласове: 16789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930